niedziela, 9 marca 2014

Liebster Award

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 12 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

Nominację otrzymałam od Okami Tanaka.
http://okamicchi-story.blogspot.com/


1. Co jest twoją inspiracją do dalszego pisania?

Ogólnie moją inspiracją jest muzyka. Najczęściej gdy słucham Skillet'a. Zawsze gdy się wsłuchuję w ich muzykę wyobrażam sobie walki, jakie mogą się stoczyć w moim opowiadaniu. Ogólnie mam bardzo dużo pomysłów, ale zawsze przeszkadza mi  w tym wszystkim lenistwo.

2. Ulubiony serial?

Nie jestem fanem telewizji, a zwłaszcza serialów ( nie licząc anime ). Ale pamiętam, że jak byłam mała - gdzieś 5-6 lat - ubóstwiałam serial ,,Miodowe Lata''. Od czasu do czasu ten serial oglądam i mam niezła z niego bekę. Mogę do tej listy dodać też ,,Świat według Kiepskich'' - wiem, mam co oglądać.

3. W jakim świecie wolał byś/abyś żyć : Fairy Tail, Bleach, One Piece czy Naruto?

No, oczywiście, że ,,Naruto'' :) To jest na razie jedyne anime, które chce mi się oglądać. Nawet gdybym była zapalonym fanem wyżej wymienionych serii i tak zawsze ,,Naruto'' będzie dla mnie nr.1 :)

4. Masz zwierzątko?

Mam kundelka Kubusia, którego bardzo kocham.Jest ze mną już prawie 10 lat. Do dziś się dziwie czemu się wabi Kubuś. Mógłby mieć na imię Łatek, gdyż jego cechą charakterystyczną jest jedna, duża łata na prawym boku - ale nie spierajmy się, Kubuś też jest urocze. Mam też kotkę Balbinkę ps. ,,Bura''. Kiedyś miałam kocura, który nazywał się Bury, no i tak teraz czasami mówię na nią Bura. No bo, jest bura:)

5. Twoje hobby/ulubione zajęcie?

Uwielbiam czytać - może jednak teraz ten zapał się zmniejszył wraz z nadejściem nauki, ale jednak czasami uwielbiam się zatopić w lekturze. Jednak nic nie pobije rysowania - z tym wiąże swoją przyszłość. Obecnie rysuje portrety, jednak tutaj możecie tylko zobaczyć rysunki z mangi - a ogólnie bohaterek OC. Ogólnie mangę zaczęłam rysować w III klasie podstawówki, później mała przerwa a teraz rysuję ją tak dla przyjemności.
Jeszcze jest tam piłka nożna i takie tam, a! i jeszcze gry! Komputerowe oczywiście;)  

6. Idol?
Takie pytania zawsze są najgorsze. Wtedy podsuwają się myśli ,,o, nie!'' albo ,,yyyy ,co?'' - może niektórzy mają swoich idoli, ale to dla mnie duży problem. Bo moim idolem mógłby zostać każdy! Jak słyszę słowo ,,idol'' widzę przed sobą obraz historii Polski. Tych żołnierzy, rycerzy, powstańców, którzy walczyli za nasz kraj, za naszą wolność. Przechodzą mnie zawsze ciary, gdy słucham muzyki Sabaton'u - od razu mówię, że to metal! - wtedy mam ochotę pobiec do jakiegokolwiek grobu żołnierza polskiego, zasalutować mu i powiedzieć po prostu ,,dziękuję''. Nie wiem czemu, ale teraz gdy to piszę to też mam ciary.

7. Ulubiony przedmiot w szkole?

Plastyka i historia - wiem, nie spodziewaliście się tego. Kiedyś to był WF, ale wtedy to było coś innego. To było w szkole podstawowej, która na pierwszym miejscu zawsze stawia sport a zwłaszcza piłkę nożną. Od IV do VI klasy tygodniowo mieliśmy 10 WF na dużej hali. Uwielbiałam naszych nauczycieli - pamiętam w IV klasie, gdy do szkoły dołączył nowy nauczyciel - młody, zabawny i do tego zawsze miał dla nas fajne ćwiczenia z nogi. Zawsze do szkoły przychodziłam z wielkim bananem na twarzy, gdy my - dziewczyny. mieliśmy z nim osobny WF (o_O, Boże...) Nieważne, że był sprawdzian i dwie kartkówki - ważne, że mamy z nim lekcje. Później mieliśmy z nim coraz mniej WF, aż w końcu - VI klasie- już uczył tylko chłopaków raz w tygodniu. Wtedy mieliśmy trenerkę, która także była świetna - można było ją zapytać o byle co , porozmawiać. Ogólnie, gdy wspominam te chwile, aż chce się uśmiechać. 

8. Gdybyś miał/a do dyspozycji 3 dowolne życzenia, co byś zrobił/a?

Boże! Nie lubię takich pytań. Kiedy masz do spełnienia milion życzeń a ty masz do dyspozycji marną trójkę. Ale, że wszystko można mieć za pieniądze, to był zażyczyła sobie tyle hajsu, ile fabryka dała. Ogólnie tyle, że aż bym musiała innym porozdawać. Czyli życzenie nr. 1 za nami ,OK.
I tutaj jest problem - mam te pieniądze, a większość moich życzeń może przez nie być załatwiona. To teraz czas na coś z fantasy ( nie, nie chcę jednorożca), chcę... latać! Tak, zażyczyłabym sobie latania. Nigdy nie leciałam samolotem i nie zamierzam polecieć, tak samo popłynąć statkiem. Więc gdybym umiała latać, nie musiałabym podróżować samolotem ani statkiem (I'm a genius ).
Czyli dwa za nami. To teraz ostatnie...
Mam hajs, umiem latać to teraz czas na faceta - to chyba podstawa. Nie powiem kogo bym sobie zażyczyła ale na pewno to będzie ktoś znany... nie, no żartuje. Miłość sama mnie kiedyś znajdzie. A co do trzeciego to mieć wehikuł czasu! To dla mnie byłoby wspaniałe zobaczyć rodziców jak się pierwszy raz spotykają, albo spotkać siebie jak miało się 3-4 latka. I ogólnie zobaczyć jak wyglądała moja miejscowość, gdy nie było mnie na świecie. Fajnie, nie?

9. Co Cię odpręża?

Prócz czytania, oglądania śmiesznych kotów, wkurzania Balbiny, słuchania muzyki, to nie wiem...
Odpręża mnie też granie w gry np. The Sims 3, GTA San Andreas, LoL, Metin2 itp.
Mnie odpręża wszystko, gdzie nie trzeba się męczyć.

10. Jaka jest według Ciebie najważniejsza cecha przyjaciela?

Lojalność - przyjaciel powinien zawsze być przy nas, gdy mamy kłopoty a nie tylko oczekiwać od nas pomocy. W sumie sama to przeszłam i mam niewielu przyjaciół - przecież nie wiem co robią, gdy są beze mnie. I nie powinien patrzeć na nasz stan majątkowy czy wygląd - materialiści to podłe świnie. Czy też nasz olewać a gdy osiągamy sukces to nagle jest najlepszym przyjacielem. Ogólnie przyjaciel powinien być taki, że nie wstydzimy się przy nim być sobą.

11. Co jest twoim marzeniem?

Mam wiele marzeń, których nie chce mi się realizować. Jednym z nich jest dostać się na ASP - nie wiem czemu, po prostu dla mnie sztuka i rysowanie to sposób życia. Prócz tego pojechać na koncert Sabaton'u - na razie mam ich tylko koszulkę, którą uwielbiam nosić. A także - chyba podstawa - być w przyszłości szczęśliwa. Gdy będziemy iść na przód uśmiechnięci wszystko nam się uda - o ile nie jesteś pesymistą.

A więc teraz ja - NutellaQ - do Liebster Award nominuję :

( tylko 11)

Pytania 

1. Jak zrodził się pomysł na napisanie opowiadania?
2. Którą postać z M&A Naruto najbardziej lubisz i dlaczego?
3. Gdybyś miał/a spędzić jeden dzień z sławną osobą, to kogo byś wybrał/a?
4. Czego się najbardziej bałeś/aś w dzieciństwie? 
5. Jakbyś mógł/gła wybrać specjalną moc, to co by to było?
6. Jaka - twoim zdaniem - jest najgorsza cecha u człowieka?
7. Do jakiego miejsca na Ziemi chciałbyś/ałabyś się wybrać?
8. Jakbyś do końca życia miał/a słuchać jednej piosenki, jaka by to była?
9. Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa? 
10. Potrafisz przeżyć jeden dzień bez komputera?
11. Co Ci sprawia największą przyjemność?

Wiem, pytania pierwsza klasa. Ogólnie podziękowania dla Okami za nominację i... tyle.
Dziękuje za uwagę i żegnam.






2 komentarze:

LAYOUT BY OKEYLA